2010. augusztus 3., kedd

kacsintóspésfej*Panka te úgy is tudod=)


Zsolo,nézd mit tettél velem....

Igen,Te voltál! Miattad hazudtam, miattad nevettem másokon, és miattad nem bírtam elviselni az életem úgy ahogy volt. Te gyújtottad meg azt a kis szikrát bennem. Te, akinek nem fontos senki és semmi, aki a maga útját járja, és akire még így is felnézek. Ha meghallom a neved összeszorul a szívem, és arra az egy napra gondolok amikor végre szemtől szemben lehettünk. Egy aljas hazudozó vagy, és így szeretett Niki is, és én is. De ez nem szerelem volt, csak rajongás. Egy olyan élet felé, amilyen neked van. Vagyis legalább csak részben. Végigmentem az utcán, és ideges voltam minden pillanatban rettegtem, hogy mit gondolnak rólam az emberek. Aztán rájöttem, hogy te kellesz nekem. Nem a szerelmedre vágytam, csak rád. Még így is, hogy ma már azt se tudod ki vagyok. De ne feledd el Zsolo ... volt egy kislány a szomszédodban, aki mindig elvette a kisautódad. Nem is tudom, milyen lenne most az életem, ha Te nem keresel meg olyan hosszú idő után. Valószínűleg üres. Ha te nem lennél nem lenne ajak pc-m,és fekete sem lenne a hajam. És köszönöm neked, hogy ismerlek, mert nem tudnám elképzelni ezek nélkül az életem.Így vagyok igazán önmagam.... mert így vagyok olyan amilyen te vagy.

Ja és gratulálok amiért Nikéket szétszedted 11hónap után:P egy talival sikerült....azért nekem több kellett, hogy szakítsatok:D na de azért az is sikerült:D Utállakimádlak(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése