2010. augusztus 6., péntek

Csongrád:)


4órakor jöttek értem Beáék:) fél6ra már ott is voltunk Csongrádon,a rocknapokon. Papucsba mentem,méghozzá magassarkúban...hát rögtön feltűnt,hogy ez nem volt vmi jó ötlet,mert egy szántóföldön volt felállítva a színpad...végigálltunk egy Road koncertet,pedig csak egy számát ismertem,Bejcs még azt se,de azért elviselhető volt:D Volt egy pasi,aki nem engedte,h mindet is bevonjanak a táncba,amiért nagyon hálás vagyok,mert a pogó elég hülyeség...xD El is neveztük "védelmezőnek" Bea teljesen oda meg vissza volt tőle:P A tankcsapda előtt sajnos eltűnt,de megtaláltuk,és tudtak beszélgetni Bejcsivel:)) hát ők elvoltak,hozzám odavergődött 3szerencsétlen,akik még a nyakamig sem értek,na de ez van...xĐ még mindig látom magam előtt ahogy az a három gyerek nem a koncertet nézi,hanem engem-.-" jahj alig tudtam lekoptatni őket..de viszont már a lábam se éreztem,mert annyiszor rámléptek,meg aztán pogóztunk is:D Aminek az a lényege,hogy lökdösni kell egymást....hát nagy élmény volt papucsban(Y) A számok felét ismertük,és azokat végig énekeltük,ráztuk a fejünk és kiabáltunk.Párszor nyelvbotlásból a hey helyett sp-t kiabáltam,és a tankcsapda helyett,h zsírabuli,dehát az megszokható tőlem:) Végigálltuk Bejcsel a 4órát,már a 2óra után fogtuk egymás kezét,hogy nehogy elessünk:D teccett:) még mindig fáj a fülem,de ha lehetne ma is újra elmennék,de már cipőben:D Köszi Bejcsim,h elhívtál,jó volt veled:))

És ma Szeged,meg Hód...:) SP konceert:D a 10.:P

1 megjegyzés:

  1. szívesen(L)
    örömmel tapasztalom,hogy neked is tetszett a koncert


    Bánattal vagy örömmel,
    de én harcolok foggal-körömmel
    az élettel, a halállal,
    hogy a jóból egy jó nagy kanállal
    adjon az ég, mindent, amit szeretnék.


    sok pux Dojcim

    VálaszTörlés