2010. május 11., kedd

ajak pc:)


Ahogy egyre közelebb haladtunk az avantgarde felé, egyre jobban azt éreztem, hogy megsem megyek be oda, inkább hazamegyek, és nem reklámozom tovább, hogy "ó dejó lesz ajak pc-m". De ahogy Niki fogta a kezem és nyugtatott, rájöttem, hogy nem fog fájni, ki fogom bírni, és nem lesz semmi baj. Bementünk. Leültettek egy fogorvosos székbe, aláírattak velem pár papírt, elolvastam a "piercing használati utasítást" és lejebb hajtották a széket. A többi dolgot már nem részletezem, de egy dolog biztos. Fájt:DD De óvatosan vigyorogva mentem ki Nikcs mellett az ajtón. Szegénynek teljesen elszorthattam a kezét. Nagyon féltem, és volt is miért, de úgy érzem megérte=) Lehet, h ezután majt megkapom, hogy ez milyen emo meg hasonló, de nem érdekel. Én így érzem jól magam. SP miatt is elegen puffogtak már a hátam mögött, de azt is felvállaltam, miért lenne ez más?:) Örülök, hogy nem fordítottam hátát! Már régóta erre vártam. Nyáron pedig .... még lesz pár változás:DD Jólesz:) Megmutatom,hogy is érzem magam jól;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése