2010. május 12., szerda

*


Bármit elérek, amit akarok, csak hinnem kell./Lécci tó./
Ha valamit akarsz, menj és tedd meg, mert csak egy életed van ...

A lehetetlen csupán egy szó amivel azok a kis emberek dobálóznak, akiknek könnyebb egy hétköznapi világban élni mint felfedezni magukban az erőt a változtatásra!

~ Ne sírj azért, mert vége - mosolyogj azért mert megtörtént
Utálom az embereket, akik bántanak engem azért, mert kimondom azt amit érzek!

~ A táncban nincsenek szabályok. Ha igazán érzed a zenét, nem csinálhatod rosszul

Nevetnek rajtam, mert más vagyok, mint ők ... de én is nevetek rajtuk mert ők mind egyformák!

Néha, mikor azt mondom "jól vagyok", azt akarom hogy valaki nézzen a szemembe és mondja azt: "mondd az igazat" ...

Ha csak egy órát élnél még, és csak 1 telefonra lenne lehetőséged, kit hívnál fel? És mit mondanál neki?”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése