2011. április 23., szombat

Best* Valami amerika2:))

Eurália, meg tudsz nekem bocsátani? -Oh, Rodriges, annyi szenvedést okoztál... -Tudom, elszakítottalak a szerelmedtől, elraboltam a gyermekedet, felgyújtottam a 'hasientádat', és még csak meg sem bűnhődtem, mert elmenekültem Tasmániába. -A szívemben sötétség dúlt, Rodriges, de felragyogott végre a nap. Nézd, ott egy szivárvány! -Oh, a megbocsátás szivárványa.. -Úgy van, az Úr meg fogja bocsátani vétkemet. (fegyvert vesz elő) -Eurália, ne! -De igen, most megfizetsz te..te..szarkeverő szemét, Rodriges! Vége a sorozatnak, és neked is, Rodriges. Halálodat köszönd...Tyokodi Teréznek.

emlékszel mikor először néztük meg? A kis dvd-n  a verandán. a sok párna között, épp a falunk mellett. hmm:) olyan mintha még most is tartana az a nyár. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése