2010. november 29., hétfő

Krisztián: Justme.



ez az első bejegyzésem.
nem ígérem, hogy sokat fogok írni, de ha van egy kis időm és vannak értelmes gondolataim, akkor azt szeretném bővebben megosztani veletek.

Elég fura időszakát élem az életemnek. Gyakorlatilag semmit nem pihenek és nem is nagyon járok haza...arra is ritkán van időm, hogy kiposztoljak valami értelmeset a facebookra vagy a twitterre...nem panaszkodás, csak apró információ...Fura, hogy még mindig nem munkának fogom fel azt amit csinálok, pedig szinte minden nap van vagy egy fotózás vagy egy forgatás...azt hiszem munkamániás vagyok..a hétvégi fellépéseket pedig pihenésnek fogom fel.Bár néha nagyon fárasztó végignyomni 5-6 bulit és utazni 2-3000 kilómétert, de szerencsére még nagyon élvezem ezt a részét is.

Csapongok. Gondolom érzitek, hogy nem nagyon van összefüggés a sorok közt. Általában ilyen vagyok a hétköznapokban. Szerintem a nagy pörgés miatt van, sok mindenre kell koncentrálnom egyszerre és össze vissza vannak a gondolataim. fura:)

Voltam egy buliban csütörtökön. Nem tudom, hogy én emlékszem rosszul, vagy tényleg senki nem kötött belém...ez is fura. Kisebb arányban vannak negatív kommentek is. Furcsa az is, hogy kevésbé utálnak az emberek....de azért jó érzés.:D

Mindenképpen szerettem volna elárulni azt is, hogy nézem a Napiszart én is. És eskü, szrl érzem magam, ha egy hétig nem posztolnak rólam semmit a majmok:D Nagyon viccesek a kommentek...ha van egy-két szabad percem mindig flesselek rajtuk...Megszoktam már, hogy pörgetik az oldalnézettségem:D Légyszi foglalkozzatok velem.

:D:D:D

Igyekszem minél kevesebb negatív dolgot leírni és inkább arra ráfeküdni, hogy milyen izgalmasak a hétköznapjaim. írok majd beszámolókat fotózásokról és forgatásokról, hogy milyen a háttérmunka és hogy mi történik valójában egy adott szituációban...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése