2010. november 2., kedd

Én nagyon megszerettelek téged
És bármit megtennék érted
De te csak terelted a témát
S elmész mellettem némán
Esetleg végig nézel rajtam
S kívánod az ajkam
Mert nállad nem számít mi van bent
Csak hogy milyen lehet ott lent
Félsz, hogy pofára ejtelek
Pedig nem tennék ilyet, elhiheted
Hisz remélem még van esélyem
Rájössz, hogy "te vagy aki kell nekem"
S akkor majd minen jobb lesz
Meglátod, nem én leszek aki átcsesz.
Sajnálom ha ezzel most megbántottalak,
De nem vagyok más csak egy gyáva alak,
Ki titkolja hogy kedvel téged,
Mert nem akarja tönkre tenni az életed.
Bár legszivesebben nyakadba ugrana,
S mélyen megcsókolna.
De még mindig csak fél,
Retteg, és már alig él.
Hisz nem tudja felfogni hogy rá se szarsz,
De oké, legyen amit te akarsz.. =/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése