2010. október 24., vasárnap

-Örökké szeretni foglak.


Ez az a mondat, amiről minden lány álmodik. És ez szép és jó is, abban a helyzetben. De egy idő után, mikor rájössz, hogy a párod sem tökéletes valami megváltozik. Már nem fontos, hogy mindig együtt legyetek, már nem nézel fel rá annyira mint korábban. És akkor,ebben a helyzetben minden lány azt kívánja, bárcsak ne ígért volna nekem semmit. Bárcsak szingli lennék, és bárcsak flörtölhetnék az emberekkel az utcán. Hidd el kislány, addig leszel boldog amíg van melletted valaki. Amíg vigyáz rád, és törődik veled mind 1, hogy egy idióta is. Amíg veled van, és azt mondja szeretni fog örökre, akkor komolyan úgy is gondolja. És te nem teheted meg, hogy eltolsz magadtól egy személyt akit szeretsz, és ő is szeret téged. Mert ez az állapot nagyon ritka. Szeretheti a fiú a lányt pár napig, de hogy meglátja, és azután csak ő lebeg a szeme előtt... nem tudom. Nem minden sarkon találni ilyen srácot. 

Én is találtam már meg a hercegem. Én is voltam már boldog. De ezek a dolgok nem tartottak örökre. Annyi időm van még. Hiszek benne, hogy egy szép napon végre rászánod magad. A szemembe nézel ... és megigéred .... sosem fogsz elhagyni. Mindig szeretni fogsz. Mert én szeretni foglak örökre. A szívemben dübörögsz naphosszatt. Az arcod látom mindenütt. Vágyom rá, hogy együtt küzdjük le a nehézségeket. Én várok rád. Itt vagyok. És itt is maradok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése