2010. szeptember 17., péntek

hiányzik.


Matek óra. Számrendszerek. Már 70perce itt ülök. Durva,azt se tudom merre tartunk. Nem is értem,de nem is érdekel. Úgy is van még két év rá h megértsem, nem?

Gondolatban máshol járok.... a tengerparton görkorizok, és a billionaire-t hallgatom. Meleg van, de görkorival csak nem mehetek bele a vízbe...

-Szóval mennyi az eredmény? -Elnézést nem figyeltem.:D

Dehogynem, figyeltem én, csak nem erre.    Minden reggel mielőtt kinyitnám a szemem reménykedek benne, hogy visszamentünk. Nem tudom miért hiányzik ennyire. De... nekem muszáj visszamennem. Hanem is most, de jövőre. És újra végiggurulni Viren. Újra majdnem elesni annál a nagy lejtőnél:D Amikor ott voltunk valahogy nem tűnt ennyire jónak. Minden percben attól rettegtem, hogy reggel mikor kinyitom a szemem a szobám látom meg,és hallom csörögni a telefont. 5:30,ideje felkelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése