2010. augusztus 26., csütörtök

Egy "átretusált" változat a tegnapi kitörölt írásból.


Dream.

Utaztunk. Kifelé bámultam az autó ablakából, nem akartam ránézni a magam mellett ülőre. Pontosan tudtam ki az , ettől lett mégrosszabb az egész. Csak bámultam az elhaladó fákat és összeszorítottam a szám nehogy kibuggyanjon belőlem a sírás. Aztán egyszer csak a vállamra tette a kezét, az arcát pedig az enyémhez. Megfogtam a szabad arcát és akkor kezdtem el sírni. Éreztem,hogy a könnycseppektől olyan furán hideg lesz a bőröm. Csak egy kérdést tudtam kinyögni, amit valószínű, hogy hangosan is kimondtam. -Szeretlek,tudod? Megdöntötte a fejét és ezt mondta: -Tudom. A szívem őrült tempóra váltott, és  felriattam. Éreztem, hogy az ölelése szertéfoszlik, és az arcom sem könnyes már.

-Szeretlek,tudod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése