2010. június 18., péntek

döntöttem.


Annyira nehezen esett meghoznom a döntést... nem akartam semmit szólni rá, el akartam futni a felelősség elől, és elfelejteni az egészet. De biztos vagyok benne, hogy nem fog öszedőlni a világ. Lesznek még nyaralások, és lesznek még SP koncertek is. Itt nem a haragról vagy a bűntudatról van szó, itt csak arról,hogy el kellett döntenem. És attól még  hogy a szívem megszakad, hogy mind a kettőn ott legyek nem leszek ott mindkettőn. Sajnálom! Miattam fogunk később indulni, és a tiszafüredi koncertre menni, persze ha te is akarod. Nem tudom te hogy döntöttél volna ebben az esetben. Valószínűleg választási jogod se lett volna... én átgondoltam mindent. Minden órában, még elalvás előtt is az járt a fejemben, hogy mit éreznék a koncert után. Hogy nem-e  sírnám végig az utat szalókra. És nem, de az biztos, hogy nagyon rossz lenne ha véletlenül addigra lemondja, vagy a nagysikerű koncert mégsem lesz annyira jó. Mert gondolj csak bele, délutáni lesz, mint pl a kisszállási. Egyetlen koncert miatt feladjam a nyaralást, és ami még ennél is fontosabb apát?Mert ha nem megyek el vele akkor egy ideig nem fogom érdekelni. Köszönöm, hogy próbálsz mellettem állni, mégha tudom is hogy menniyre vágysz arra a koncertre. Sajnálom, és megigérem, hogy rengeteg SP koncertre megyünk még el együtt. Legalább 55-re.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése