2010. március 16., kedd

Csilla&Erik(L) 4ever:)


Az idő csak múlik amikor boldog vagy.Ilyenkor nem akadsz ki,hogy egy nap 5dogát írtok,vagy hogy még mindig nem megy jól a horvát.Valahogy minden rózsaszín,és ha sírni lenne kedved,akkor is nevetsz.Azt hiszem ezt szeretem legjobban a szerelemben.A felhőtlen boldogságot.Csak épp ez az ami nem tart örökké.Egyeseknél...mert úgy érzem Erik meg én már mindig együtt leszünk.Vagy csak beképzelem? Olyan sokszor jártunk már,hogy követni se tudom,csak egy dolgot érzek.Ha nincs velem,iszonyú szarul vagyok.Nem tudok figyelni,nem megy semmi,és egész nap utánna vágyódom.Amikor meg velem van,akkor minden oké...boldog a szívem és ő a királyfim.Ha szakítanánk akkor is az enyém lenne=) mi már nem tudunk elválni egymástól...olyan aranyos volt a múltkor.Mint mindig Megkért,hogy várjam meg a suli előtt mert beszélni akar velem.Nagyon megíjedtem,féltem,hogy valami baj történt.De szerencsére nem.2kor a suli kapujában ott állt,és várt engem.Odamentem hozzá és ránéztem.

Cs: Mondjad Királyfi.Elvarázsolt egy boszorkány,és meg kell,hogy csókoljalak?

E: Nem,vagyis most nem másról szeretnék beszélni...

(itt már tényleg féltem)

Cs: jóóó,csak mondmár!

E: Végülis nem olyan fontos,de azért szeretném,hogy tudd.

Cs:Igen?!

E: Szeretlek!!!!! És most kérem a csókom♥

És a nyakába ugrottam(L) 



Kövesd végig a szerelmet:) 

www.csillagszoro.blogol.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése